långdistanslöpning

Camilla fyller år idag, så måste ju säga GRATTIS SÖTIS!
Dagen började toppen! Sovmorgon och träffa härligt folk på väg till skolan :) Och så förstörs humöret av HaschEva som hon kallas för , Camilla fråga om jag kan kasta pennvässaren till henne, då gör jag det. Så säger hon till mig, vafan! Aja, hon är ju helt knäckt ,spelar ingen roll.
Hade världens trevligaste träning oxå! Långdistanslöpning med fina ord. Vi sprang från badmintonhallen till Slagstasjön (?) och tillbaka. Egentligen är det inte en sååååå lång sträcka men alla jobbiga uppförsbackar. Balle.. hahah favoritord (a). Hade håll och ville spy, fick ont i huvudet när vi hade sprungit klart. Fast sånt brukar gå över när man spelar lite ^^ Hade en dålig träningsdag med :( allt blir så fel när man inte kan prestera sitt bästa :/ Hoppas det går över till lördag då det blir KM.
Ändå om jag inte kommer möta direkt världens grymmaste människor. Blir ju dubbel med syster mot seniorer och så, ska bli jävligt roligt :D.
Imorgon dras det till Skhlm med syskonen, någon som vill åka med ;) hahah
Sov sött :)

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah, gillar du att springa? hehe? men det verkar roligt, när man får höra allt från dig :P



men vi ses väl nästa lördag?

2009-04-23 @ 23:31:59
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: My

Vadå dålig träningsdag?? Du spelade ju bättre än någonsin, ever... hehe...

Näe men det ska nog gå bra på lördag, jag checkade in lottningen

- Ni är TVÅ i U15

- Dessutom e det två i U13

- O i U17 också, men, bara för att jag e med i U17 o för att jävlas med mig sätter de ju självklart oss tillsammans med seniorerna, tjohooo... eller inte =)

2009-04-24 @ 10:52:23
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0