Give it a name!

Saturday! Börjar med vanliga kinesiska, fick ta hem min present av Sofie idag haha, består av två gulliga lådor, godis och ett gossedjur :D haha Sofie har faktiskt gjort den själv !


Hihi, mitt gossedjur ser lite cp på bilden men den är mycke finare in real! Har inte kommit på något namn än, so give it a name! :) (Lapyan~ inga kommentarer om WallE eller Dino ! :D) Man kanske inte ser vad Sofie har klottrat på lådan , men hon har taggat lite folk haha.
Var i restaurangen idag, pappa hade gjort lite mat till mig,bror och syster. Seriöst, pappa är bästa kocken jag vet i hela världen! Fick glass oxå, det är sällan! Hehe tar aldrig bra bilder på mat xD

Det var lite kyligt idag? :(



Kommentarer
Postat av: sofie

du va tvungen att lägga ut just den där cp bilden? haha du kunde väl tagit en ny? :D

va gott med glass, men är inte din pappa "hälso-freak" - och ni fick glass? :D



puss

2009-04-19 @ 01:47:27
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah dålig update varning! :P

2009-04-20 @ 20:21:06
Postat av: em

min pappa är bättre än din! :P haha

2009-04-22 @ 11:52:05
URL: http://hwleh.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0