-

Efter skolan så drog Camilla, Emma , Sandra , Cessan och jag till Huddinge c, har inte varit där med kompisar på länge. För det är så tråååååååkigt där i vanliga fall, men det var kul som vi lalla runt :D Roligast var ju typ att Camilla hade ont i huvudet och typ ville inte gå in i affärerna , istället satt hon där ute och sms xD Haha hon såg fett ensam ut :)
Gick typ när ingen märkte, eller de ignonerade mig typ, så ja, men jag skulle på utvecklingssamtal. Tycker det är fett tråkigt och det känns som jag får höra samma sak varje gång... Aja , det gick bra iallafall, hahah min mamma har lovat mig att om jag lyckas få MVG i alla ämnen förutom bild och syslöjd så skulle hon betala för en weekendresa :) haha inte för att jag tror att jag kommer få det , men man kan alltid  försöka (A)
Och så har min söta,underbara, snälla, gulliga syster gjort så att datorn har fått virus ! woho säger jag bara. Och vem får äran att fixa det? Jag såklart! Yay. Fuck not. Men det var inget riktigt allvarligt , blir bara så irreterad när jag inte kan få göra min läxa i lugn och ro ...  Hahah hur lust och lägga upp en riktigt pinsam bild på henne , men hon kommer bara lacka av och sen typ säga massa skit ... xD Lägger upp den här istället ..

.

Kommentarer
Postat av: sofie

ahha stackarn, men det är inte så fatligt bara att du skickar länkar hela tiden haha, men ja... det kanske är störande för dig?

2009-04-15 @ 23:31:53
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: My

haha bra var snäll mot din syster =)

som sofie skrev... jäkligt många länkar som du skickar ut hela tiden, fick sätta min status på "offline" för att jag inte skulle få fler, hehe

2009-04-16 @ 13:26:01
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0